vrijdag 20 augustus 2010

Helaas

Het blijkt toch nodig te zijn om een moderatorfunctie aan te zetten op het weblog. Wéér een rotreactie... Die van woensdagavond had ik al verwijderd. Tsja, je zult de mensen de kost moeten geven die weblogs als het mijne afschuimen om even hun gal te spuien. En dan natuurlijk niet het lef hebben om hun naam eronder te zetten.

Ik heb wel een aardig idee wie het is. Mensen genoeg die iedereen die de wereld anders bekijkt het liefst gedwongen laten opnemen, toch? ;-)

Dus: de moderatorfunctie dan maar aan. Moet ik ieder bericht goedkeuren voordat het wordt geplaatst. Het weblog van Annerieke had al last van extreem-rechtse commentaren over buitenlanders. Dan mag ik mezelf nog gelukkig prijzen dat het 'maar' simpele zielen zijn op het mijne. Start alsjeblieft een eigen weblog dan? Scherm het maar af voor de buitenwereld. Hoef je ook geen andere meningen toe te laten, want dat maakt het maar lastig.

5 opmerkingen:

  1. T'is triest maar waar. Maar gelukkig is die knop er en kan je voortaan zelf bepalen wat je toelaat. Helaas moet je het dan wel eerst zelf lezen. En dat is niet altijd even leuk kan ik je vertellen...:-(
    Succes!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He gatver.. dat is flink balen. Waarom doen mensen dat dan he..

    *de rest van mijn reactie laat ik fijn achter wege.. dat lokt alleen maar uit tot weer reageren..

    Nu weer over op de leuke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gats, irritant he ... je kan het best ergens niet mee eens zijn maar kom er dan ook gewoon eerlijk voor uit, dat is mijn mening, maar wie ben ik ...

    Even lekker bij gelezen op je log. Net terug van een lange vakantie en ben al mijn favorieten aan het bijlezen.

    Bij jullie is alles weer in het normale ritme, wij volgende week ... eh .. voor de helft dan. Tom gaat anderhalve week later (middelbare school), dan pas echt normale ritme.

    Leuk om weer van jullie te hebben gelezen.

    Liefs, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Karen.

    wat is dat dan allemaal?
    op de site van annerieke ook al deze week, bah!!!!
    We mogen blij zijn dat we mee mogen lezen, toch?

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sommige mensen menen altijd wat te vertellen te hebben over anderen. En rot reacties krijg je dan wel vaker Jaloezie? Ach wie zal het zeggen.

    En hebben je kinderen een leuke eerste week op school gehad? Is het gelukt met het vervoer van Casper? Hier nog twee weken vakantie....

    Groetjes Toinny

    BeantwoordenVerwijderen