maandag 2 augustus 2010

Op bezoek bij opa en oma

Dat was even leuk! Drie (YX) en vijf (Casper) nachtjes logeren bij opa en oma. Wat Caspers favoriete activiteit is, is duidelijk: opa's laptop bezetten :-)



Ying Xin vond het ook leuk om razende reporter te spelen en heeft de hele kamer verkend met oma's camera'tje. Met het oog op potentiële inbrekers posten we die maar niet... ;-)

Wel deze nog, van Hong Jie. Die bleef een uurtje of twee alleen bij opa en oma toen we de oudste twee brachten. We gingen met Casper en Ying Xin naar Shrek IV in de bioscoop. In 3D, dus al helemaal niet geschikt voor onrustige driejarigen! Een geweldige aanrader trouwens, die film.
Hong Jie heeft zich uitstekend vermaakt met het elektrische bed van opa en oma. Knopjes! Met effect! De verzameling beren is ondertussen onderhanden genomen.

1 opmerking:

  1. Proest ik heb ook zo een 3 jarige in huis..
    Hoe die draait met zijn hoofd.. helemaal peuter :)
    (ik las ook nog wat over iets brutaals.. dat postje moet ik ook maar eens lezen want volgens mij vind ik daar ook al overeenkomsten haha)

    BeantwoordenVerwijderen