woensdag 1 september 2010

Een nieuw begin

De eerste dag als fulltime ondernemer begint heel gewoon: net als elke woensdag eigenlijk. Een ochtend van kinderen wegbrengen, klusjes thuis, boodschappen doen...

Gisteren ben ik thuisgekomen met een auto vol spullen. Twee boodschappentassen vol spullen die nog thuis een plekje moeten krijgen:



Ook een achterbak vol kadootjes van collega's, waaronder zes flessen cola light (het door mij zo vaak genuttigde drankje...) en een paar zakken snoep voor in mijn onder collega's minstens zo beruchte snoeppot. Lief! Van de vestiging uit Amsterdam kreeg ik een leuk pakket met knuffel Max de Matzekikker en een boek. Hong Jie was wel gecharmeerd van het beest, maar Casper vond net als een andere collega dat de kikker lijkt op een 'plak kots met een broek aan'. :-)



Ying Xin besteedt de middag aan lekker knutselen:



Terwijl de heren zich storten op de bak met Playmobil, die werkelijk tot het laatste miniscule kanonskogeltje en pistooltje over de vloer moet worden uitgespreid om er ten volle van te kunnen genieten, lijkt het wel...



Ik werd vanmiddag ook nog verrast binnen vijf minuten tijd met een lief kaartje bij de post én een enorme bos bloemen van een klant waarvoor ik de afgelopen zes jaar heb gewerkt. Zó lief!! (Enige nadeel was dat de bloemenbezorger zo indringend aanbelde dat Hong Jie erdoor wakker werd. Maar dat was zo voorbij. :-))



Hong Jie kan niet wachten tot hij maandag mag wennen op school. Vandaag heeft hij al even gegluurd door het raam van zijn nieuwe klas, toen we Ying Xin naar school brachten. Heel benieuwd hoe hij het maandag vindt!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat deze nieuwe fase in je leven je alles mag brengen wat je er van verwacht! In ieder geval iets meer
    Tot zaterdag (Nina zegt: Nog drie nachtjes tot ik Ying Xin en Fu zie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vandaag aan je gedacht! De eerste dag als fulltime ondernemer....
    Tim was erg verguld met je kaart en vooral met de belofte die erop stond :-))
    Heel veel plezier voor HJ alvast aanstaande maandag. Ik heb zomaar het gevoel dat ie zich als een vis in het water zal voelen!

    BeantwoordenVerwijderen