donderdag 9 september 2010

Een typische woensdagmiddag...

Ying Xin aan haar favoriete lunch: een bordje 'krulletjespasta' met zout erop. Heerlijk! Let op haar wisselgebitje... En op de tuitbeker melk naast haar - als ze heel moe is dan heeft ze echt nog behoefte om even rustig daarmee te zitten/liggen. (Als de beker leeg is krijgt ze een waterbeker hoor, niet gevreesd voor haar nieuwe tanden!)



Casper duikt weg - want houdt niet van foto's - achter de laptop met een heerlijke tosti met ketchup. Eén puntje hoefde hij maar; het werden er vier!



En dan nog meneertje Koekepeertje... Die mega-enthousiast is over school, maar voor wie het allemaal echt nog even te veel is. Eén ochtend wennen was voldoende om hem op de terugweg van Casper ophalen knock-out te laten gaan. Lekker tukje gedaan, en toen ook een tosti erin!

4 opmerkingen:

  1. Ach gossie. Het is ook allemaal niet niks voor de kinderen. Ik moet zeggen dat Kaj het nog aardig goed volhoudt. Hij is vanaf de eerste dag volledig naar school en ik heb hem nog geen dag thuis hoeven te laten.
    Gelukkig kan Hong Jie het rustig opbouwen en nog lekkere tukkies op de bank maken.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai ,

    Leuke beelden en die slapende HJ krijg ik ook niet meer van mijn netvlies sinds zaterdag :))
    Ik las gisteren in de krant dat men af wil van de vrije woensdagmiddag en 5 gelijke dagen van 830-14.30 ervan wil maken, grrrrr, vind ik dus helemaal niets. Hier genieten ze er erg van, kan je nog eens weg en kunnen ze bijkomen om daarna het weekend goed te halen.
    Hoe is het met Casper op zijn nieuwe school??

    groetjes
    Machteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lievelingskostje van Ying Xin is hier ook favoriet voor de lunch. Mag alleen op woensdagmiddag en het weekend, en dochterlief wil er dan lekker veel kruiden op. En 's avonds kan ze nog genieten van een speenflesje warme melk met honing :-) En Hong Jie's foto doet me denken aan Yuan eerste schoolweek: zij viel vrijdagmiddag achterop de fiets in slaap en ik heb haar toen op de grond gelegd, alwaar ze gewoon verder sliep. Ik ben altijd blij dat als Yuan moe is, ze ook gewoon in slaap kan vallen, waar ze ook is, op welke ondergrond ze ook ligt; lijkt me een luxe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tosti met pindakaas is hier een culinaire uitstapje...

    Wat een mooi jochie, jullie jongste spruit.

    BeantwoordenVerwijderen