dinsdag 23 november 2010

Beroemdheid ontmoeten?

Van Lady Gaga heb ik geen contactgegevens. Van Xander de B. zijn mobiele nummer, maar die is inmiddels getrouwd, dus doet niet meer mee (hopen we). Wat ik wel heb: het signeerschema van kersverse boekenschrijfster Annerieke Berg!

Donderdag 2 december van 16:00-17:00 is ze bij boekhandel Den Hertog in Nijkerk (Frieswijkstraat 6) om je boek van een persoonlijke boodschap te voorzien. En diezelfde donderdag is ze 's avonds tussen 19:00-21:00 in Zeewolde, bij boekhandel 'Book-Inn' aan het Dalkruid 2.

Boek, boek? Welk boek? Voor de drie mensen die mijn weblog lezen maar nog nooit haar weblog hebben gelezen... Klik in mijn lijstje favoriete links op 'De Bergjes'. Daar kun je alles lezen over Kwetsbaar Begin, het boek dat Annerieke schreef over de adoptie van twee van haar vier kinderen. Een prachtig boek!

Tip voor Sinterklaas, dus. Enne, doorklikken naar haar weblog hoeft niet eens. Je kunt ook meteen naar bol.com!

3 opmerkingen:

  1. Haha...bedankt voor de reclame! Het is nu echt aftellen. Nog zes dagen!

    Liefs,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer dat deze beroemdheid voor ons te ver weg signeert, had me zo leuk geleken. Maar ik tref deze mevrouw de boekenschrijvster ( stoer!) vast nog wel een keer, neem ik mooi het boek mee en een pen :-) voor een handtekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt helemaal goed Nadine!

    Groetjes,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen