donderdag 9 december 2010

Foto-update

Sinterklaas was errug leuk! Hong Jie was DIEP onder de indruk. Zat versteend op mijn schoot (standje 'hert dat in de koplampen kijkt'). Goh, Sinterklaas wist dat hij wel eens lelijke woorden zegt...? Hoe kan dat toch? (Helaas bleek de volgende ochtend het niet het gewenste effect te hebben. HJ zei 'shit!'. Ik zei 'Wat had Sinterklaas nou gezegd??' Hij vertelde hoogst verontwaardigd dat hij toch geen lelijke woorden had gezegd waar Sinterklaas bij was... Dus wat was er mis? Zucht...)

Foto's van het Sintfeest (wij hebben alleen film) op het weblog van mijn vader!

Een doos is net zo leuk als het mooiste speelgoed. Casper maakte er een boot van, in Stoombootstijl, en doopte die Leconda (vraag me niet hoe hij aan die naam komt - geen idee!). Hong Jie vond het een prima plek om tv in te kijken; later wel liggend op twee kussentjes!





Voor een vriendin heb ik de navigatie bedacht en Engelste teksten geschreven voor een van haar websites. Leuk om te doen! We hadden een barterdeal gemaakt: ik schrijf alles en krijg in ruil daarvoor een Fatboy uit haar webwinkel. Die heb ik vandaag thuisgebracht en werd natuurlijk met gejuich ontvangen! Op de foto is alles nog leuk; vijf minuten later niet meer. Want toen bedacht Hong Jie dat het ook wel leuk was om vanaf de bank je achterover te laten vallen op dat enorme kussen. Klopt. Moet je wel goed mikken... :-( Dat was brullen en een bult! (En avondeten bij mama op schoot, want hij was/voelde zich wel héél zielig.)

2 opmerkingen:

  1. O o, pijnlijk ... hehehe. Dat doet ie vast niet nog een keertje ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een favo spelletje van de bank op de ligzak springen, duiken noem maar op. Verrassend genoeg is dat tot nu toe nog goed gegaan met onze brokkepiloten. Het mag eigenlijk niet van ons maar het is zó leuk om te doen.
    Lekker bijdehandje jullie HJ, ik heb toch niks gezegd waar sinterklaas bij was haha.
    De pieten hebben het hier over het treuzelen van Maud gehad, ook hier geen resultaat,helaas.

    BeantwoordenVerwijderen