maandag 3 januari 2011

Stom en Leuk


Stom...
... dat de website van de Postcodeloterij dagen overbelast was (en ik geen Nieuwjaarslot kon kopen)
... dat ik al drie keer de vraag heb gehad wat mijn goede voornemens zijn (die zijn: geen goede voornemens!)
... dat ze in de supermarkt op de maandagochtend na nieuwjaar maar één cassière inzetten (dat de schappen halfleeg zijn snap ik wel)
... dat de kerstvakantie is afgelopen en we doordeweeks weer vier avonden met zijn vieren eten (want drukke papa met lange reistijd en files)



Leuk...
... dat de Postcodeloterij gelukkig niet bij ons in de postcode viel (pfoei, ik durf die loterij niet op te zeggen; je zal toch die polonaise door je straat zien gaan terwijl je sip achter het keukenraam staat?)
... dat het huis weer lekker rustig is en ik weer aan het werk kan
... dat het nog steeds heerlijk toeven is in mijn loungestoel naast de open haard
... dat manlief zoveel geklust heeft in huis dat het nog steeds heerlijk is om naar te kijken
... dat we 2011 alle vijf gezond beginnen - Ying Xin met een tand minder, die trok ze er vanmorgen zelf uit!

Iedereen sterkte met weer de normale tredmolen in... Tenzij je in het zuiden woont, dan heb je (misschien) nog een week vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Ha ha wat heb je dat weer leuk geschreven, heel herkenbaar.
    Vooral dat van de postcode loterij, ook wij durven niet op te zeggen haha, want ook wij willen dat de polonaise aankomt en niet voorbij loopt.

    Veel rust, succes en geluk in 2011!

    gr. Jack, Miranda, Joyce, Faye en Cabian Kruijer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die postcodekanjer is gevallen in het postcodegebied van twee vriendinnen van mij en laten zij nou net allebei (nog steeds) geen lid zijn. Drie jaren geleden viel hij ook al in dat gebied. Wij hebben zelfs het lot aangehouden van onze oude postcode, wat je weet maar nooit....
    Voor jullie een fantastisch jaar met heel veel goeds toegwenst. Liefs Monique & Co

    BeantwoordenVerwijderen