dinsdag 22 maart 2011

Caspers kunstwerken



Afgelopen zondagmiddag gingen we naar vrienden toe, voor twee verjaardagen uit dat gezin. Ik bepakt met enorm veel zakdoekjes... Maar het ging wel. Lekker in de tuin in de zon. Heerlijk! De kinderen genoten van de grote tuin en trampoline. Wat een gedoe dan, als je daar af komt om binnen iets te drinken te halen, om je schoenen weer aan te doen... Met dit als resultaat. Caspers sokken. Niet meer te redden vrees ik! Misschien wil een wasmiddelmerk ze nog hebben voor een commercial met 'voor' en 'na'?

Gisteren was ik jarig en hadden de kinderen mooie tekeningen gemaakt. De prijs voor de leukste gaat dit jaar naar Casper... Die een jaar vooruitliep. LOL! De grote 4 verschijnt vólgend jaar pas in mijn leeftijd - met de tekening kan ik er alvast aan wennen! :-)



2 opmerkingen:

  1. Nog 365 dagen en het is zo ver, dan ben je 40! Want volgend jaar is het weer een schrikkeljaar, dus dan moet je een dagje langer wachten op je verjaardag. Ik zal de firma Vanish een mailtje sturen met de foto van die sokken, kijken of ze er wat mee kunnen.

    Opa John

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAAAAAAARGH wat een rund ben ik ook!! Stom, stom, stom. Ik maak het nog goed!!

    Liefs
    Ka

    BeantwoordenVerwijderen