maandag 11 april 2011

Jutten


Het is dat we niet aan het strand wonen en dus niet kunnen strandjutten, maar snuffelen naar dingen vind ik leuk! De lokale kringloop heeft een trouwe klant aan mij en ik heb er al heel wat schatten vandaan gepeuterd. Maandagavond is vaste prik; meestal ik of Pepijn en een buurman.

En ze krijgen ook regelmatig iets van ons. Eigenlijk hangt er permanent een plastic tasje in de gang aan de verwarmingsknop, waar dan in de loop van de week iets in verdwijnt: speelgoed waarvoor Hong Jie te groot is, een t-shirt dat te veel begint te pillen, keukengerei dat we dubbel hebben en daardoor bijna nooit gebruiken... Ik ben naast snuffelaar ook vooral overtuigd WEGGOOIER. :-)

Vanavond ben ik er weer geweest en met leuk resultaat:
- 1 bikini voor Ying Xin, merk Protest, maat 140 (pietsje te groot nog)
- 1 nachtlampje om op een boek te klemmen, eindelijk te vullen met normale batterijen in plaats van die schreeuwend dure knoopbatterijen
- 1 hardcover versie van een boek dat ik al heb, maar erg leuk vind (kan de slappe kaft weer weg...)
- 1 basic wit topje voor mij
- 1 tuitbeker van AVENT die de kinderen in bed gebruiken 's nachts (waterbeker)
- 1 nieuw boek dat ik nog niet heb gelezen maar wat wel leuk lijkt
- 1 limegroene stevige opbergdoos voor de tijdschriften
- 1 setje rinkelarmbandjes voor Ying Xin

De schade: 9,50! Negen.euro.en.vijftig.cent. Heerlijk toch?

6 opmerkingen:

  1. Haha, dat heb ik nou met Marktplaats.....heerlijk!

    Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tuitbeker? Jullie hebben toch geen baby's meer? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welk boek is dat, waar de slappe-kaft-versie nu van weg kan :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mag van mezelf niet naar de Kringloop winkel want dan zie ik altijd allerlei handige dingen. Misschien met dat terugbreng systeem van jou is het wel een idee.... Jouke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig .. daar hou ik nou ook van ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed want dan blijft er des te meer over om samen te eten en een beetje te shoppen..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen