dinsdag 17 mei 2011

Hieperdepiep hoera!

9 jaar geleden kwam hij in Woerden ter wereld, om 14.29 uur... Onze oudste! Om half zeven denderden hij en zuslief onze kamer binnen. Kadootjes, kadootjes! Tot zijn onuitsprekelijk genoegen zowel het NintendoDS-spel dat hij wilde én de upgrade voor zijn World of Warcraft-account naar Cataclysm. (Vraag me niet wat het betekent... Ik hou me verre van details over dat game, al zie ik het wel natuurlijk, en moet ik regelmatig Engelse teksten vertalen.) Plus een hele dikke Donald Duck Pocket, die hij vanmiddag soldaat maakt, verwacht ik. Vanavond pizza eten op zijn verzoek: eigengemaakte, "met VEEL blauwe kaas graag, mam."



Jarig! En wat is ie blij. Vandaag op school trakteren - soepstengels als hengels met dropveters als vislijn en een blauwe snoeporka eraan. Kijk, daarin is meneer dan gelukkig wél nog gewoon een kind. Heerlijk.

PS: LOL - niet naar aanleiding van dit bericht maar ergens anders (andere site) werd ik per mail benaderd door een redacteur van een tv-programma, dat een aflevering maakt over gamen en kinderen. Of ik wat vragen wilde beantwoorden over mijn jonge kind dat gamet. Tuuuuurlijk... ;-)

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Casper! Veel plezier met je cadeautjes! Groetjes aan jullie 5 van ons 4,

    Armelle, JK, Doriane en Maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte geleficiteerd met deze mooie dag! Leuk is dat hè als ze dan ineens toch ook nog gewoon kind blijken te zijn!
    groetjes, Jouke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! 9 jaar alweer. Heb een leuke dag samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je bijna tiener!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Casper, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad? We hopen jullie snel eens in Reeuwijk op te zoeken, vonden het erg gezellig toen jullie hier waren!
    groetjes,
    Nina & Yuri (en Gert en Claudia ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat Casper (en jullie) een hele fijne dag heeft gehad. Vergeet hem natuurlijk niet op deze dag ;-) Ook hier nogmaals super bedankt voor de mooie verrassing!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hopelijk was het een super dag!.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Casper, van harte gefeliciteerd! Leuke cadeaus gescoord. Goed :)

    BeantwoordenVerwijderen