vrijdag 27 mei 2011

Verloren zoon weer terug

Dinsdagochtend vroeg:

'Casper, ik stop je pyjama en je ondergoed en sokken in de pijpen van je kaplaarzen. Vergeet dus *niet* om daarin ook te kijken, goed?'
'Jaaaaaa mam. JAAAAHAAAA. Oké mam. Nu weet ik het wel!'

Donderdagavond:

'Mama, je was gewoon vergeten om een pyjama in te pakken! Nu heb ik twee nachten in mijn kleren moeten slapen. En oja, ook drie dagen hetzelfde ondergoed en sokken aan gehad, want die kon ik ook niet vinden in mijn tas. Douches? Nee, die waren er niet. Maar ik heb wel in een meertje met een zandstrand gezwommen, dat was leuk!'

Zucht... Alle mannen zijn hetzelfde, lijkt het wel: met een half oor luisteren! ;-)

We kregen een enorm vermoeide, maar heel blije, stinkende landloper terug. Zonder heimwee. Die eerst in een bad ging om al het vuil los te weken (inclusief flinke nagelborstelbeurt) en daarna nog een keer onder de douche om alles af te spoelen. Schone pyjama aan, bed verschoond, op tijd naar bed... En heeft zowaar uitgeslapen vanmorgen tot kwart over zeven. Toen was het tijd om weer achter de laptop te kruipen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen