zaterdag 11 juni 2011

Lollig

Deze week hadden Hong Jie en Ying Xin een beetje ruzie over wie het laatste knetterijsje mocht eten (een ijsje met coating die knettert op je tong). Een getal onder de 10 leek me lastig, dus ik deed strootje trekken: een sat├ęprikker en een korte versie in mijn handen achter mijn rug. Welke hand? Hong Jie won.

Vandaag was ik de was aan het vouwen toen Hong Jie met een grote grijns de kamer in kwam. Ik zag dat hij een klein knuffeltje in zijn hand had. Hand achter zijn rug. Juistem... 'Mama, welke hand?' :-)))

Ik lag al in een deuk, maar zei toch: die. En wees naar zijn kant zonder arm.
'Nee', zei hij met een bloedserieus gezicht.

'Eeh...die dan?' en wees naar zijn hand. 'Ja, goed zo mama!'. Wat een grappenmaker...

Ook lollig: de deurmat die ik vandaag kocht in Den Bosch, waar ik een middagje op stap was met mijn vriendin Esther. Rondvaart over de Binnendieze, beetje winkelen en afsluiten met een high tea: er zijn vervelendere manieren om een zaterdagmiddag door te brengen.

Ik liep langs een kadowinkel en wat lag daar buiten... De deurmat uit Moniques reactie op mijn bericht over bonuspunten. Geweldig! Nu ligt ie ook hier voor de deur. Super, bedankt voor de tip!

1 opmerking:

  1. Leuk verhaal van "welke hand"!

    wij zoeken nog een matje met "hotel oma"; verkopen ze die ook? ;-)

    opa John & oma Olga

    BeantwoordenVerwijderen