vrijdag 25 november 2011

Ni Hao!

Na een hele bijzondere reis van tien dagen in Hangzhou en Wenzhou zijn we weer thuis! We hebben genoten. Een prachtige ervaring, vol emotionele ontwikkelingen en speciale ontmoetingen.

Heerlijk gegeten, veel mensen ontmoet en gesproken... Nog beter kennisgemaakt met het land van onze twee jongste kinderen. Foto's gezien die we nog niet hadden, informatie gehoord die nog onbekend was, dus veel puzzelstukjes kunnen vergaren.

We laten alles bezinken en zijn van plan om volgende zomer al terug te gaan, om zo alle contacten goed warm te houden en de banden verder aan te halen.

In dit weblogbericht voor alle niet-meelezers van mijn reislog een paar foto's om een impressie te geven van wat we hebben meegemaakt. Wil je mijn reislog alsnog lezen, stuur me dan een e-mail (adres staat bovenaan dit log) voor de URL en het wachtwoord.

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en mails! Het heeft ons goed gedaan, zo ver van huis.

Foto van Ying Xin, circa 13 maanden oud:



De piepkleine negen teentjes van Hong Jie in zijn dossier:



Kaja en onze rots in de branding, gids, tolk, cultureel attaché en vriendin Xixi:



Back home... Terug bij het tehuis van Ying Xin:



Heerlijk eten, compleet Babipangang-vrij:

4 opmerkingen:

  1. Hoi Karen,

    Welkom thuis. Ik zie dat je drie nieuwe reisverslagen hebt geplaatst Maar ik kan ze helaas niet meer lezen. Wachtwoord en combinatie geeft een foutmelding. Ik neem aan dat het te maken heeft met die meelezer? Ik kan de eerste regels van je reiverslag nog net even in je mail lezen.

    Ik hoop dat de reis na tevredenheid is geweest.

    Groetjes Toinny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karen,

    Welkom thuis!! Helaas inclusief jetlag maar dat heb je er wel voor over toch? Ik vond het heel erg fijn om je verhalen te lezen en ben blij dat je zoveel puzzelstukjes hebt (terug)gevonden. Ook ik kan de laatste 3 verslagen niet lezen, heb ook een foutmelding. Jammer!

    Groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier kan ik er niet meer in.
    Jammer want wilde zo graag weten hoe het allemaal af ging lopen!!!
    Hoop dat het nog te fixen valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karen,
    Mijn vorige reactie was helaas te laat want toen was je al in China. Als je het goed vindt zou ik heel graag je reisverslag alsnog lezen.
    Je kent me niet persoonlijk dus ik kan me voorstellen dat je het misschien geen fijn idee vindt, dat begrijp ik, maar ik hoop dat je het toch goed vindt.
    Groeten Lenneke, lenneke1987@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen