zondag 15 januari 2012

De klad

Het zal niemand ontgaan zijn dat de klad in dit blog is gekomen... :-)

Excuses aan de vaste lezers!

Het bijhouden van meerdere zakelijke blogs, het runnen van een bedrijf en een gezin (ontloopt elkaar niet qua drukte...) zijn allemaal zaken die er tussen komen. Plus dat ik merk dat sinds ik op Facebook actief ben geworden, eigenlijk heel veel berichten daar terechtkomen. Snel geplaatst, snelle reacties.

Ik zet het weblog dus voor onbepaalde tijd op 'pauze'. Wie me direct wil mailen, kan dat altijd op karenvisserconradi@hotmail.com.

Tot later!

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat de site eventjes op pauze staat. Lees het altijd trouw maar kan het mij heel goed voorstellen hoor dat er andere dingen nu eventjes belangrijker of leuker zijn.
    Heel erg bedankt voor zo ver dat we mee mochten lezen van jullie bijzondere familie.

    Groetjes Claudia mama van Florian uit Bulgarije

    www.bulgaarswereldwonder.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je op facebook al gevonden.. maar ik mis je stukjes hier ook wel.. Zeker omdat ze herkenbaar zijn (je kids lijken in meerdere dingen op de mijne :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, ik ben een trouwe lezer, maar ik snap je wel.
    Ook onze weblog schiet er de laatste tijd wat bij in.

    gr. Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer! http://kostenverhuisbedrijf.nl

    BeantwoordenVerwijderen